Çağrı Merkezi KPI’larını Okumak
Ortalama konuşma süresi, ilk çağrıda çözüm oranı, hizmet seviyesi gibi metrikler ne anlama gelir?
BLOG
Callmenta Blog'da; çağrı merkezi yönetimi, müşteri deneyimi, CRM, satış ve teknolojik entegrasyonlar hakkında pratik ipuçları ve ilham veren içerikler paylaşacağız.
Yakında bu alanda; gerçek projelerden öğrendiklerimizi, saha deneyimlerimizi ve işletmeler için uygulanabilir önerileri bulacaksınız. Amacımız sadece iyi operasyon yönetmek değil, bildiklerimizi paylaşarak sektöre de katkı sağlamak.
Ortalama konuşma süresi, ilk çağrıda çözüm oranı, hizmet seviyesi gibi metrikler ne anlama gelir?
Doğru iş ortağını seçmek, KPI’ları tanımlamak ve iş birliğini sürdürülebilir kılmak için rehber.
Mutlu agent’ların mutlu müşteriler yarattığı gerçeğinden yola çıkarak eğitim ve motivasyon önerileri.